Re: InfoLink - Tydzień 34 / 2017
: sob 14 paź 2017, 18:24
http://www.independent.co.uk/news/uk/po ... 99121.html
No co jak co, ale ja panie Hammond sobie wypraszam
No co jak co, ale ja panie Hammond sobie wypraszam
Jego dni są chyba już policzone, jak i komika. Prónowali zrobić coup ale chyba się im nie udało, bo za May stoi raczej Citi, i dlatego to tak ulgneło w bagnie.
Jak spróbują wyegzekwować, to nie 51% Brytyjczyków będzie za wyjściem, ale lawinowo 98%Ale trzeba przyznać zę sytuacja nabiera rumieńców, popatrz co mandaryny z BXL właśnie wymyśliły
http://www.express.co.uk/news/uk/866208 ... -law-video
putanie za 100pkt: czy to wyegzekwują??
Mi się coś tak wydaje, że jeżeli ostatnie tegoroczne huragany jakie nawiedzały amerykę a maszerowały jeden za drugim w pewnej chwili zabrały sporo energii wilgoci i ciepła na amerykański kontynet co właściwie może sprawić, że golfsztrom może mieć mniej paliwa na ocieplanie tegorocznej zimy w Europie. Jeżeli tak się stanie, zima przyjdzie nam długa i ciężka o cechach suchego kontynentalnego klimatu. A po takich i przyszłe zbiory słabsze. To nie jest normalna sytuacja. Zazwyczaj prąd jest niezmienny, ale ostatnio czytałem doniesienia o tym, że zmienia swój kierunek w stronę Grenlandii. Sytuacja taka miała już dawniej miejsce. A Grenlandia nie była w tym czasie skuta lodem.
A ja Ci odpowiem z pierwszej ręki, u żony w holenderskiej firmie robocie na inżynierii WOD-KAN, ściekach kanalizacjach to zabierają wszystkich jak leci z Polski i wyprawiają od 2 lat na wyspy pracować w delegację. :) he he he płacisz jak polakowi + delegacje a robisz w kraju o 5x przebitce walutowej. Branie w jasyr ale w wersji angielskiej. Tylko, że faktycznie ostatnio jakoś cicho o tym i nikt nie jeździ. A firma wygasza działalność, jakby niderlandom nie po drodze było dzisiaj z Polską.soto pisze: ↑wt 17 paź 2017, 14:55https://eandt.theiet.org/content/articl ... engineers/
O angielskich inzynierach w czasach brexitu
Miałem na myśli o to, że do tej pory rok w rok płaciliśmy ciężkie pieniądze za możliwość wybrania u MFW pożyczki na cel ratowania kursu złotówki jak by nastąpił na nią atak spekulacyjny. Generalnie to jest zasadnicza funkcja odpłatnej pożyczki w razie potrzeby. Ale od 2 lat widać, że już czujemy się tak mega spokojni i bezpieczni, że i tego nam już nie trzeba, bo stopniowo ścinają nam kwoty na jakie mieliśmy umowę. Teraz już nie będziemy płacić za tą możliwość wyratowania. Ale jesteśmy jak krzyżowiec bez tarczy, łatwiej w nas celować. I bardziej musimy się słuchać. A cena za niesubordynację może wynieść więcej jak opłacany wcześniej haracz.
Myślę że ten dokument od Atlantic Council będzie jakimś uzupełnieniem wpisu KWojczala.Krzysztof Wojczal pisze: ↑czw 26 paź 2017, 15:02Wracam po dłuższej przerwie :)
Chiny, szlaki handlowe, globalne ocieplenie... Stare "oklepane" tematy, ale gdyby je tak zlepić w jeden większy koncept... O!
http://www.krzysztofwojczal.pl/geopolit ... ategiczny/
Warto zwrócić uwagę że z zagranicznymi firmami walczy zagraniczny rząd. Źródłem prawa "państwa polskiego" są dekrety PKWN czyli sovieta.frax pisze: ↑pn 06 lis 2017, 17:14Właśnie w linkowni pojawiła się wiadomość Miesztalski: Sprawy zmierzają ku temu, by wyrzucić Ryanaira z Polski . Niestety wszystko ku temu zmierza. Ten przewoźnik jest konkurencją dla lotu. Miejmy nadzieję, że znajdą sobie jakieś inne lotnisko w PL. To co robi rząd to ograniczanie konkurencji. Niestety podobne sytuację mają miejsce w innych działach transportu - przykładowa walka z zagranicznymi firmami taxówkowymi. Także rząd jest nieprzychylny zagranicznym firmom świadczącym usługi przewozów autokarowych, oraz firm kolejowych - tutaj nie daje poprzez Urząd Transportu Kolejowego pozytywnych decyzji o dostępności do szlaków kolejowych.